Afspraak maken

Nieuws ten aanzien van het corona virus

Binnen mijn praktijk heb ik besloten om vanaf maandag 16 maart tot maandag 6 april mijn normale werkwijze aan te passen, zodat ze passen in de adviezen van het RIVM en de overheid. Dit betekent dat in deze periode alle afspraken gevoerd zullen worden via beeldbellen zodat u niet naar de praktijk hoeft te komen. De geplande afspraken gaan gewoon door, alleen dan via beeldbellen. Via de mail ontvangt u instructies over de wijze van beeldbellen. 

Wil je graag een kennismakingsgesprek of heb je nog vragen? In verband met het uitvoeren van behandelingen ben ik het beste te bereiken via mail. Vul dan daarom hieronder het formulier in en ik probeer zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen.

Wachttijden praktijk:
Er zijn zoveel aanmeldingen, dat alle plekken momenteel vol zijn. Er is dus  sprake van een clientenstop, en er kunnen geen nieuwe cliënten meer aangenomen worden. Op deze website wordt vermeld wanneer de clientenstop is opgeheven.

Wanneer je de wachttijd te lang vindt, kun je altijd contact opnemen met de zorgaanbieder of je zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Je zorgverzekeraar kan je ondersteunen, zodat je binnen 4 weken vanaf je eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

Laatste update wachttijden: 11-03-2020

Afspraak afzeggen
In belang van de behandeling is regelmatig contact belangrijk. Ben je verhinderd, laat me dat dan zo snel mogelijk weten.

Vanaf januari 2017 moet ik kosten in rekening gaan brengen voor alle afspraken die minder dan 24 uur van tevoren worden afgezegd. Je krijgt hiervoor een rekening; de kosten bedragen € 45,00 en kunnen niet worden gedeclareerd bij de zorgverzekering of de gemeente.

Mocht je het gevoel hebben dat je bij mij niet op je plek zit of ik je niet goed genoeg geholpen heb, dan hoop ik dat we dit samen kunnen bespreken. Wanneer je het gevoel hebt dat dit niet mogelijk is of dat ons gesprek niet het juiste resultaat geeft kun je gebruik maken van de klachtenregeling van het NIP.

 

Naam (verplicht)

Email (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Onderwerp

Je bericht